Nya Hollywoodfruar?

 


Tja!
Har haft en kanon helg! Precis som jag hade förutspått! Lunchat med Petra N på Eon, firat Andreas med Sophie och hennes dotter med mat på Dallan som var suuuuper god! Sedan har det fortsatt med andligmässa för min del. Lördagskvällen höll jag i en minikurs i photoshop. Vi åt dessutom jättegod mat och drack gott osv. Hade jätte trevligt i alla dessa sällskap!

Och bara för att det är söndag så behöver inte lyxen ta slut! Tvärtom tyckte jag och Sophie idag. Vi begav oss in till stan på en rundtur och letade en bra restaurang, vi hittade en kinabuffé.  Så vi stuttsade in där och hade en 3 timmars konversation om livet typ. Så jävla underbart när man kan prata om vad som helst. Sedan kände vi för att förflytta oss helt enkelt och det fick bli ett varsit glas dricka på daltons där konversationen fortsatte. Vi skrattade lite åt oss själva och påpekade att vi var de nya Hollywoodfruarna. Hela veckan har varit lyx!

Imorgonbitti blir det dock inte lika mycket lyx för min del. Jobbet som väntar tiiiiidigt tidigt! Så därför ska jag ta min skönhetsömn nu ;)

God natt vänner!


Kommentarer
Postat av: Sophie Vilminko

Hehe stumpan va gullig du är som fixar & trixar med bilderna :) Såå duktig är du! Miss u already ;D Och söndagen va ju helt amazing ;D

2010-03-29 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0