Idol Ola & Alice



Sist jag jobbade helg så sprang in i Idol Alice som var "backstage" och skulle förbereda för ett uppträdande på birsta. Den här gången var det Idol Ola :) Roligt och höra han öva inför uppträdandet. Men jag verkar inte haft öronen på skaft innan deras ankomst eftersom jag missat att dom ska hålla till där. När Alice tex var där så hade jag missat att hon skulle uppträda och fattade därför inte heller att det var henne jag hade sagt Hej till i korridoren. Jag fattade först att det var hon när hon skulle värma upp rösten och jag tycktes känna igen den. DÅ slog det mig.

Den här gången hann jag iaf fråga vakten om vem som skulle uppträda efter att ha sett massa folk vid scenen :P
Herregud, det ska ju vara jag åh! Och eftersom jag har en tendens att vara ansiktsblind så skulle jag inte ens fatta vem artisten var, inte ens en klockren artis som typ E-type. Hans långa hår går inte missa! Men jag skulle väl stå som ett fån och påpeka hur lik han är någon. "Jag känner igen dig..Du är rätt lik den där snubben"

Haha Tack och lov så har jag hållt tyst.



Fan att jag inte har en riktig telefon, då hade jag ju kunnat spela in när dom övade :( Både Ola och Alice var faktiskt väldigt duktiga "på riktigt" :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0