hur snygg som helst

 

 


tack för kommentaren Sophie :D

Här sitter mycket trött tjej! Jag somna 22.15 igår! Förstå ni...JAG liksom. Endå sov jag över imorse med. Nu svider ögonen och man gäspar lagomt mycket...Men skitsamma, jag inväntar nu att få svulla! Anna har ju kommit på det här med hur man mutar mig, chips, dip och dricka så ställer jag upp som barnvakt haha, så ja jag blir ju sittades med brorsdottern ikväll, men hon är så jäkla fin så det är ju bara underbart ( så länge hon skippar att skita i blöjan)

Annars idag så har jag fyllt i tatueringen och vi har påbörjat rita upp en ny :) Den kommer bli hur snygg som helst när jag kommit på hur den ska vara exakt ;D haha.. Sedan måste jag hitta nån fin text som jag gillar som jag också vill tatuera! .. Sophie! Det här måste vi börja spana på, du vet vad vi har sagt ;)

Ha en bra kväll allesammans :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0