Hjärta med sprickor






 

 

 

Igår Fredag så for jag hem till Sophie. Jag, sophie och hennes mamma knådade med lera! faktiskt jätte mysigt att hålla på med. Min fantasi var kanske inte på så hög nivå just då, så jag gjorde ett vanligt hjärta. Men hjärtan är fina tycker jag. Sedan var det lets dance på tv, så med dricka, lite chips och godis vart det ett mysigt avslut på fredagskvällen.

Idag lördag så hade jag tänkt mig skynda iväg till faster och kusinerna. Men det blev lite senare än tänkt, skitsamma.. blir trevlig att få komma dit tillslut :) Sedan ska jag nångång på kvällen hämta upp Sophie och ikväll är det mamma mins tur att ha oss som sällskap då hon sitter barnvakt åt brorsdottern. Film och även chips o dip ikväll blir det.. jag är så jäkla hälsosam!

Imorgon söndag då blir en dag hemma hos brorsan. Vi ska göra ännu en smörgåstårta! haha Dom behöver man ju inte bara äta för att nån fyller år heller. Nu är vi 3 som ska dela på en hel och då får man verkligen äta sig less vilket är helt underbart ju *wei* 




Jag vill åka nu nu nu nu nuuuuuuu !!!



Kommentarer
Postat av: Sophie Vilminko

Det är såå kul och läsa din blogg gumman, du skriver så fint <3 Du är så go gumman :) Kramar

2010-03-20 @ 21:03:15
Postat av: matilda

Du som vet mycket om Photoshop vet säkert hur man spegelvänder en bild där? Skulle bli jätteglad om du kunde förklara lite snabbt :)

2010-03-21 @ 13:41:13
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0