Gör mig förbannad & glad



Glad tjej :)
Har haft en bra helg med bra sällskap och gott grillat kött! Hundvakt har jag varit åt brorsans damp-hund. Han gör mig så förbannad..men så ser han på mig med de charmiga ögonen och då kan jag inte låta bli att skratta istället. Jag ska lägga upp en videon senare på hur vi brukar härja när han är här. Annars så har jag faktiskt fyndat kläder för en gångs skull ! Jag som har varit tvungen att leva så snålt fick äntligen skämma bort mig själv med fina kläder *wei*

Ja och idag är det finväder ute! Underbart! Ska äta lite nu och sedan ta en prommis med min jycke, hoppas det här vädret håller i sig hela veckan. Nu ska jag agera kock i köket, vi hörs. Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aha tack :)

2010-06-21 @ 21:57:23
URL: http://edluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0