Fina människor..



Hej, jag har faktiskt fått lånat internet av Pebb, tur de! Och jag står här i mitt vardagsrum, det ser ut som en tornado har varit här. Jag kan inte riktigt börja möblera eftersom det ska tapetseras här. Men nu ska jag komma till anledningen till att jag tar mig i tid att skriva det här inlägget..och det är att jag måste få skryta för er om hur fina människor jag har i min närhet!

Petra Nilsson har varit så himla söt och ringt runt till vänner för att hitta någon som kunde hjälpa mig i lägenheten. Nu tar hon och hennes pojkvän på sig det istället tillsammans med deras vän. Hur fint är inte de!? Jag har en liten överaskning till er 3 sen också när jag kommer från finland, som tack för hjälpen :)

Pebb vill jag också passa på att skryta över. Hon har varit så söt och bjudit mig på det ena och det andra i olika tillfällen! Jag glömmer aldrig när du kom med sallad till mig och det fick mig på bra humör haha och nu  i helgen då du delar smörgåstårta med mig :) Att bara veta att en person kastar en tanke på mig är fint tycker jag :)

Sedan till Bror fredrik, morbror Harri och Nicklas som hjälpte till med flytten! Tack så mycket! Ni ska också få en överaskning när jag kommer hem!

Och så klart Mamma som hjälpt till mycket med allt! Städning, flytt och kostnader

Jag kastar även in ett tack till Jens, som faktiskt var den enda som frågade mig om jag ville ha hjälp med flytten. att bara fråga gjorde mig på glatt humör och jag tyckte det var väldigt omtänksamt gjort :) Jävla bra granne man fått alltså!


Tack allihopa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0