innan jag skapar en berättelse



Afton, Afton!
Jag känner att jag måste förklara en sak angående det här med att jag redigerar bilder. Jag har märkt att många har fått det bakom foten.. Många säger till mig "men du är redan så fin så du behöver inte redigera dina bilder".. Tack, det är verkligen jätte gulligt sagt, men det är lite missuppfattat :)

Jag älskar photoshop, som jag nu sagt många gånger. Jag fotor bland annat mig själv just för att ha någon att redigera. Det är inte så att jag redigerar en bild på mig själv för att jag ogillar den utan bara för att ha något att göra. Jag skapar en annan "värld" med den bilden. Något bortom vad verkligheten ser ut..jag är ju trotsallt född i Fiskens tecken och är en drömmare. Jag redigerar mina bilder så att det inte går att missa helt enkelt.

Den här bilden kommer jag göra till något mer sagolikt av..Inte fotar mig själv så här för att det ser bra ut iallafall??  Det känns lustigt att se på bilden orörd, det ser fånigt ut med den där minen..men skapar man en historia till bilden med annan bakgrund och med en känsla, så kommer det se bättre ut än om jag bara skulle ha flinat in i kameran som The girl next door ungefär

Hänger ni med ? :)

Se bilderna nedan tex, det är endå en slags attityd som lyser igenom, hade jag haft ett "för vänligt" ansiktsuttryck hade så hade inte bilden blivit lika bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0