Stoppar åldrandet

Bilden/texten nedan är från Aftonbladet

Som sagt, så var jag och spanade runt efter något läsbart, ramlade sedan in på Aftonbladet som skrivit om mat som stoppar åldrandet. Nu var det ju meningen att jag skulle lägga upp det här tipset åt er andra som kanske skulle finna detta intressant. Jag själv har lite åldersnojja redan haha :P Men iallafall, och sedan upptäckte jag en "mini disaster" , I texten under deras rubrik har dom skrivit "här kommer sex tips"...Men vad jag kan se är det ju bara 4 punkter. Oviktigt, men även aftonbladets personal kan vara slarvig ibland :)










Kommentarer
Postat av: Malena

Vilken fantastisk blogg du har!! Bra jobbat tjejen! Hoppas att du verkligen kan göra dig ett namn som rdigerare. Men det är klart du kan!! I Likhet med dig så älskar jag också photoshop. Men jag verkar vara tjejen som gud glömde eller nåt för jag är totalt värdelös på photoshop. VIll vara duktig men är kass. Funderar på att gå en riktig kurs. Tror du att det är bortkastad tid? Tror du att man lika gärna kan lära sig av alla bra tips som tex frå din blogg? Vet du om det finns några bra "börja från början" distanskurser?



Hoppas du kan tipsa mig om något.



Ha en fantastisk dag!



//Malena

2010-01-18 @ 12:51:19
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0