Spöke som mms:ar



Toodiluu!

Just jah, jag glömde berätta en lite halv kuslig grej så där. Igår när vi firade brorsdottern som fyllde 1år, så satt alla med glatt humör och fikade en god tårta som Anna bakat. Anna som är tillsammans med min bror säger:

- Micke, nu fick jag ett mms av dig igen på våran dotter..


Hela grejen är att, ibland vet jag själv att min förra mobil kunde smsa tomma mess, eftersom knapplåset inte hann låsa sig innan jag stoppat mobilen i fickan. Därefter så knappar den ju av sig själv.. Men i min brors fall, så var ju telefonen inte i fickan, den låg på övervåningen! Så vem skickade mmset?..

När han senare tittar på skickade mms, så är även listan tom..








Kommentarer
Postat av: Malena

Hmmmm... Låter som Mr Spookey varit i farten!



Kram!

2010-01-20 @ 17:47:07
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: matilda

sluta! jag bli rädd :p

2010-01-21 @ 09:26:12
URL: http://matildamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0