Ruffsigt hår & röda ögon



Tjoho! Jag uppdaterar lite snabb om dagen. Var hemma idag också från jobbet, men nu mår jag mycket bättre så imorrn är jag tillbaka i arbetskläderna. Idag vakna jag tidigt för att heta Nina. kl 10 imorse, den ni ;P
Har bara tagit det lugnt idag och det var så himla skönt! Fikat, tittat på tv, kolla på datorn, men inte för länge liksom. Ibland kan man ju tycka att hela dan försvinner.Men inte den här gången. Så jag tog på mig ytterkläderna och tog en prommis med mamma till mormor där jag ha vart i några timmar nu. Nu är jag åter hemma hos mig för att hämta pengar och byta kläder, för jag ska nämligen ut på middag med tjejorna! =D Blir mysigt !

Sen när jag kommer hem ska jag länka en bra sida som min mamma tipsat om :) En sida som jag tror MÅNGA kan finna mycket intressant.

Hörs senare då! =) Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0