Ps-disaster, fattigare




Den här bilden fick hamna i kategorin "Ps-disasters". Inte för att det direkt är någon tabbe med bilden, men utan av den anledning att sånna här bilder hamnar oftast i media. Dom förvärrar bilden och drar på en ruskig historia. Medans vissa gånger så har det inte alls varit i närheten av det som media uttryckt det... Orginalbilden ser ju inte direkt ut som ett paradis från början, men varför dög den inte? Den ser ju redan förjävlig ut. Av att se på orginalbilden får jag en uppfattning om att det är fattigt och smutsigt, det går ju inte missa? ..Men när dom redigerat den ser det ut som att det är fattigt, smutsigt OCH att det har varit krig. Stället ser mörkt och nedbombat ut



Kommentarer
Postat av: Malena

Ja, helt otroligt!! Som om det inte vore illa nog ändå!



Dit jag ska åka nästa MÅndag ligger ca 60 mil ifrån Haiti. De har små skalv varje dag men verkar inte vara någon fara. (tror jag...) hoppas jag...



Hoppas att du får en skön söndag!



Kram!

2010-01-24 @ 10:42:47
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0