oavbrutet I say!



Hola!
Undrar vart Ella tagit vägen, hon skulle komma och hämta upp mig om ett tag, det är 1½ timme sedan ;O ..ska jag börja oroa mig?

Under tiden jag väntar på svar, så kan jag ju uppdatera här lite. Enda sedan jag la ut takidas - give into me, så har den spelats OAVBRUTET tills nu. Jag har sjungit så grannarna antingen skrattat eller gråtit ungefär. Men ack så go låten är :) .. annars idag har inte mycket hänt, jobbat och så där. Sedan sjungit hela dagen som sagt haha. Men endå.. Jag kollar på klockan, den är för stunden 23.35 och jag tänker "bara". Det känns mer som om den skulle kunna vart 02. Så tiden har gått otroligt långsamt idag. Men det är bra! Ella och jag kikade lite på Lets dance i fredagstråket, sedan så skulle vi åka en raggarunda till stan efter jag hunnit duscha. Ella skulle hämta bilen hos mor sin, så jag hoppas hon kommer snart :O

Jag har tråååkigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0