NÖJD


NÖJD tjej hittade ett oskyddat nätverk! :P
är dock väldigt låg signal och det dör fort!.. Men mitt bredband är på väg hem iaf och är beräknat att komma i veckan :) Sweet!

Vet att det gått lång tid nu utan uppdatering, men snart är det på G igen ju! :D
Fatta hur nöjd jag va när jag lyckades komma in på nätverket!? Signalen är till o med så svag att man ibland inte ser själva nätverket existera. Så ni förstår kanske min lycka ;) ...nu ska jag posta inlägget innan nätet dör!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha... nöden har ingen lag... Du har inte funderat på att köpa ett kontant-korts-bredband som man kan använda när man inte har uppkoppling? Det händer ju att uppkopplingen inte funkar alla gånger och man inte har "tillgång till" ett oskyddat nätverk. Jag skäms nästan lite när jag erkänner att vi har FYRA bredband här hemma... ehum... ett fast, ett mobilt och två kontant-korts-bredband... man vill ju kunna komma ut på internet... kom precis på att det finns en uppkoppling till... via min nya mobiltelefon. Ja, vi är dator-nördar här.. ;-)

2010-01-07 @ 17:30:37
URL: http://www.prettyonline.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0