Lyan

Tjabba!
Sitter idag på grannens nätverk igen ;) busigt va..
Tänkte jag skulle ladda upp en video från lägenheten, men det går liksom inte nu. Jag väntar på att mitt bredband kommer så går det lite fortare. Ella har följt med till min soffa, även hon sitter och lånar på grannen ;D  Jag kan ju ladda upp lite bilder iaf till o börja med. Tess har ju inte sett min lägenhet än! :(

Dock är inte alla detaljer på plats ännu. Så ha överseende.
Ska på med en löpare över bordet, sedan bort med tv..osså fixa nå andra gardiner kanske..som iaf sitter riktigt.
Och svar ja, det är rosa väggar
Nu är mycket gjort sedan jag flyttat in. Har nytt bord i vardagsrummet och ny byro i hallen. Gardiner i vardagsrummet osv :)






Kommentarer
Postat av: M.

mycket fint :D

2010-01-04 @ 23:29:42
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0