golvet gungar..

..och rummet snurrar

Shit..nu är nånting väldigt fel i kroppen. Har känt yrsel i flera veckor och idag hemma hos Petra N, så började rummet snurra när jag reste mig upp. Vilket resulterade att jag fick sätta mig ner igen.. Och alla ni som svimmat nångång, man känner i kroppen när det är på väg att hända igen.Man hinner knappt med det, men sättet man andas på, känslan i huvudet och kroppen, man känner vad som händer, men man hinner sällan med att reagera innan man svimmat.  Och även nu när jag sitter ner känner jag den här känslan komma som ett slag. Men jag svimmar aldrig

Vad är det som händer? :(








Kommentarer
Postat av: Anna Ö

Tycker det verkar som du har för högt eller lågt blodtryck, stämmer in på beskrivningen.

Så du bör kolla upp det.

2010-01-13 @ 16:07:36
URL: http://bubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0