Inför 2010



God afton
Fy va konstigt det känns och säga att det är 2010. Hoppas att det här ska bli ett bättre år än 2009, som var ett helvete på alla sätt och vis för mig. Nu tar vi nya tag och kämpar vidare! Ska försöka fixa drömjobbet, tattuera mig och åka utomlands igen. Jag börjar med dom 3 punkterna till och börja med.

Det är dags att finna sig själv nu känner jag. Och jag börjar med att ge upp allt festande. Har sett tillräckligt med IDIOTER som är påverkad av alkohol. Och alla vet det men ingen bryr sig..och man mår ju faktiskt dåligt av alkohol. Vill jag dricka nåt gott så tar jag ett glas cola för en billig peng. Har fakiskt inte festat sedan juli 09. Körde till och med nu på nyår :)

Jag har tagit avstånd från festandet för att jag tycker faktiskt inte att det är skoj längre helt enkelt. Jag tänker göra sånt jag vill göra! Sånt som är roligt och jag ska umgås med dom jag trivs med. Detta har jag redan påbörjat i min personliga utveckling. Och det som jag ska arbeta ännu mer med detta år är att

* Säga ifrån MER
* Göra det JAG vill
* Våga våga
* Ta hand om mig själv
* Försöka att inte ha så dåligt samvete
* Bättre självkänsla
* Tillrättavisa skitsnackare (orkar inte höra snacket)
* Lita på mig själv och magkänslan

Det är väl bra punkter att följa till o börja med :)





webvoter-omröstning
Har du gett ett nyårslöfte för år 2010?

Ja
Ja, men har redan misslyckats
Nej

Se resultat





Kommentarer
Postat av: p

såå fiiiin bild baby :)

2010-01-04 @ 23:21:24
URL: http://peea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0