Personlighetstest






Bra sida

testet nedan är det som mamma tipsade mig om. Dessa tester är skapad av en psykolog, samma psykolog som är med i Grannfejden. Här kan du testa om din partner är svartsjuk. Om du har bra/dålig självkänsla. ADHD. Borderline, ångest, depression, anorexi, PMS och missbruk m.m.
Psykologitest.se


Sedan hittade jag till en halv roligt sida. Istället för att kryssa i svar om dig själv, så ska du med text skriva hur din vardag ser ut, hur du mår och vad du tänker på. Därefter så analyserar datorn själv och ger en kort beskrivning på hur du är som person. Vet inte hur seriöst det är men lite roligt endå. Stämde väl rätt okej det svar som jag fick :D Men om du vill ha seriöst test, så rekomenderar jag nog ett test som man kan få fylla i färdiga svar. För att det är svårt att skriva med fri text.

Gör samma test här








Kommentarer
Postat av: Malena

Hmmm. Test nummer två ska jag prova! :)

2010-01-29 @ 10:24:25
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: M.

ska testa mig! :) haha

2010-02-04 @ 17:42:51
URL: http://noshinomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0