Fan va roligt tjejer!



Tja, nu är jag hemma igen :) GUD va god mat det var på dallan. Totalt prisvärt! Fan va roligt vi hade jag, tilda, pebb & Issa! Skratta som aldrig förr. Ni skulle vart där alltså ;) Petra sa att hon varit på läger för mongolider för att hennes moster sa att det funnits en plats över där. Jag skrattade så de flög körsbär i petras glass. Och när Matilda skulle stjäla ett natchochips av Issa så hade chipset blivit mjukt och blött av vätska som var på tallriken, vilket matilda inte alls var beredd på och vart RÄDD för chipset , så hon kastade iväg det på golvet!
haha, vilka jäkla tokar alltså. Jag kan inte ens minnas allt som vi sa och gjorde. Jag minns bara att hela middagen var ett enda stort skratt! :P MÅSTE GÖRAS OM!


Kommentarer
Postat av: isabell

riktigt naaajs ;)

2010-01-26 @ 23:43:03
URL: http://isabelllindholm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0