Billig underhållning



Hej godingar!


Är ni pigga och glada idag? Jag har faktiskt haft en bra dag..och då menar jag med mig själv, idag är jag stark och mår bra..och som ett plus i kanten på det hela så lyckades jag boka in Sophie =) Eller jah, jag lyckades få henne att boka in mig ;P

Herregud..Vi har sutte ner och pratat konstant sedan klockan 12.00 till 15.30! haha, det är så underbart när man kan göra så med någon. Man bara pratar av sig och man delar åsikter, tankar, stöttar varandra och jah..allt är så skönt efteråt. Så vi har bestämt oss för att stötta varandra i denna grymma värld och har kommit på att vi ska ut och gå nån kväll i veckan, äta middag och spela nå spel :) Sånt man mår bra av helt enkelt, och dessutom är det en billig underhållning om man som mig har ont ställt.

Nu ska jag nog ta och kasta ihop lite krubb och sedan möjligtvis photoshopa eller påbörja en av alla bloggdesigner :O ..Listan är lååång, så ha tålamod :> PUSS


Kommentarer
Postat av: Sophie

Gumman då :) glad jag blir. pratandet fortsatte ;D ...

2010-01-16 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0