stick för fan



Jag som tänkte att jag skulle skriva nå skoj. Men nee det kommer inte bli så. De senaste dagarna har jag känt mig låg. Jag blir helt matt på personer som väljer att lyssna på en version när det finns två. Dom tror på det fullt ut, fast än dom egentligen inte vet någonting.. tråkigt, och lättlurat. Sånt gör mig orklös. Man orkar ju inte ens försöka förklara om dom ska vara så korkade. Jag tycker att man ska försöka vara realist och tänka på alla möjliga versioner som kan finnas eller se det ur andra perspektiv. Och helst av allt INTE tro på allt dom hör rakt av. 

Jag vill inte höra rykten om andra. För jag bryr mig inte.. Jag skapar en egen uppfattning. Jag har hört måååånga säga samma sak, men dom följer det inte. "Kan alla bry sig om sig själv och inte lägga sig i " Varför är det ingen som följer det då??? Hoppas jorden går under 2012..

Idag är jag less och orklös!


Kommentarer
Postat av: Estelle

Sv: taack ¨så mkt! :D

2010-02-02 @ 21:33:29
URL: http://esst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0