Sköna dagar



Just nu sitter jag här och känner begäret efter att få uppdatera bloggen :) Jag gör det tillsammans med lite takida i bakgrunden, tända ljus och doftolja! Sweet sweet sweet

Ja i början av helgen som just varit så umgicks jag med sophie, hon kom hit och vi snackade ett tag. Plöstligt vart vi tysta, tittade in i väggen och känner ett otroligt lugn falla över oss. Vi vart dödströtta. Så jag frågar henne om vi ska vila i 25 minuter och det gick hon med på... TRE timmar senare vaknar vi haha, trötta tjejer! Men skönt att man kan sova när man umgås, då trivs man i varandras sällskap skulle jag vilja påstå :P


I Petras sällskap verkade jag också trivas för den delen. Var hem till henne idag och somna på soffan, fast bara i 1 timma ;] Vi hade förövrigt picknick igår, men innan vi hade hittat en mysig plats att fika på så hade solen nästan gått ner ju! Men nästa gång tar vi bara varm oboy med oss så kanske vi hinner med att njuta av vintersolens varma strålar haha. Grymt mysigt hade vi :) Men vi tog igen oss idag och tog en 1½ timmas prommis i sooolen.

Hm jag som hade så mycket att skriva efter helgen som vart men nu har jag ju hunnit glömma hälften haha, varför blir det så för så fort man ska skriva ner allt? aja, jag ska slappa lite nu, fortfarande nyvaken kan man säga. Ska bege mig till mor om ett tag. Få se om jag uppdaterar igen lite senare, Hare gött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0