Sjukt nöjd!



Jag kom iväg till gymmet idag åh! Förutom det så har jag inte hunnit med så mycket faktiskt, dagarna springer förbi i en väldans hastighet. Men ack så skön denna kväll är endå. Jag känner mig trött och vill redan sova. Fattar du vilket framsteg det är för MIG. Jag som brukade lägga mig kl 2 på nätterna trots att jag skulle upp 4 timmar senare :O

Nu har jag börjat lagt mig runt 11-12 och ikväll skulle jag kunna tänka mig att sov runt 10 :D Jag tänkte iaf bara dela med mig av min underbara vecka som jag haft. Jag älskar när man har mycket att göra. Så veckan har bestått av picknick med Petra ute i snön. Varm choklad slank ner åh. Avatar på bio tillsammans med Eddie! Gymmet med Sophie. Gymmet igen med Issa & Tilda. Imorgon, fredag blir det middag tillsammans med Bror, Anna och brorsdotter <3 Förstår ni hur nöjd jag är med veckan! =D

Wiho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0