Jag..Häxa?



Den här bilden vart bättre än förväntat! :D Jag är nöjd!

Iallfall så fanns det en anledning till att jag inspirerades att göra bilden. Ochh det här är lite roligt faktiskt..Men på jobbet där jag jobbar just nu så har vi en vaktmästare som är en lustigkurre. Så en dag när jag och min arbetskollega satt och fikade så kom han förbi och sa "Jaså, är det här häxorna sitter". Och detta var ju absolut inte på ett elakt sätt, så tro inte fel. Men jag hakade på rollen och gav honom "onda ögat". Sedan sa jag åt honom att man inte får säga så. "Vadårå? Vad händer då?, ska du onda på mig?"
"Ja! Det ska jag, jag ger dig otur", sa jag.

Och sedan slutade jag för dagen och åkte hem.. Men det som var roligt var när jag kom tillbaka till jobbet dagenefter så möter jag vaktmästaren. Han säger att han aldrig mer ska vara elak emot mig, för då kommer han väl få ett helvete resten av livet. Jag tittar underligt på honom.. Han säger sedan att det är översvämning i en av lokalerna och att det var han som var tvungen att ta reda på allt vatten. "Det är ditt fel de" , säger han.. Jag skrattar och svarar "ne... det är ditt fel från början" ;)

Haha men vad är oddsen! Kanske sa jag så åt honom för att jag på någotvis visste? Eller var det hela en lyckoträff? Skrämmande roligt är det iallfall





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0