i soffhörnan

Goosh..

Förstår ni hur trött jag är? Jag har redan hunnit sova runt 4 timmar.. Tvärslockna i min underbara soffa. Dagen har inte givit något speciellt, utan jag har bara hållt mig innaför dörren idag framför datorn. Nu sitter jag och myser med en kopp te framför lite slö-tittande på Let´s dance.

Ibland behöver man en riktig slö-dag då man inte gör någonting faktiskt. Det kändes lite tråkigt när det fortfarande var ljust ute, men är kroppen trött så kan den behöva vila ibland, så då lät jag den göra det :) Snäll va. Jag känner det inre lugnet med tekoppen i handen, de tända ljusen i rummet och doftoljan som sprider sig i rummet. Det är skönt att vara ensam ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0