From Spain

tjabba !..hola
Jag har det bra här borta i spanien, har inte kunnat uppdatera så mkt då det inte alltid finns tillgång till internet här. Jag är iaf på hemmaplan kvällen den 29:e! Då håller jag ställningarna hemma i timrå igen.

det är svårt att kortfattat återbetätta min resa hitills, det har vart iaf en övernattning i bergen, besök på ett gaaaammalt slott. Shopping osv. Den här resan är ju mer ett besök hos min släkt snarare än att det skulle vart en semestertur till ett soligt land liksom :) Så vi lever oss in i de spanska levnadssättet och ..tar det luuugnt.

Nåja, jag måste avrunda här tyvärr och kika runt, har inte så lång tid att sitta på nätet, man känner att pengarna tickar på ;P

vi ses snart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0