Gratis spådom!

Spådom.se
Jag hittade till en rolig sida som innehåller lite allt möjligt inom det här med spådom och tjosan! Ni MÅSTE testa gå in där!
Skrämmade vilka svar man får!
(På ett positivt sätt)

Om ni går in på sidan så finns en Meny på vänster sida, där kan man hitta

*Änglars viskningar,
*vem är din blivande,
*Finn ditt kraftdjur
*Ekonomi
*relationer
MERA



Och jag tycker att man ska ta sånt här med en nypa salt, men helvete vad det stämde in på mig iaf! Då jag testade Tarot så får man 3 kort som representerar Då, Nu & Framtid. ..Läs på bilden nedan, ni som står mig lite närmre vet ju hur sjukt sant det är!!!







!


Kommentera om ni testat sidan och tyckte att det stämde in på er! =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

shit pomfrit skrämmande :))))))

2010-08-04 @ 23:25:36
Postat av: RK

Varför suddade du ut resten? ;)

2010-10-07 @ 03:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0