Var det bara jag som trodde..

 

Fina drag..För att vara tjej jah!
Allvarligt, var det bara jag som trodde att sångaren i Tokio hotel var en tjej från början? ..Han ser ju ut som en brud för fan!

Nåväl, imorgon är det carro & jag som bildar team, vi ska vara barnvakt åt kida, vilket inte alls jag tycker känns som nå problem..förutom en grej, BLÖJBYTE! Carro har också lite tvekan inom sig när det gäller det ämnet. Men vi är stenhårda brudar ju! Så det här ska vi ju klara! (hjälp!) Vad ska vi köpa för gotta carro!? =D



Iaf, jag kan ställa upp som chaufför imorgon, men har endast 2 platser ledigt eftersom Kida har barnstolen i framsätet och carro kommer förmodligen inte vilja sitta kvar själv hemma hos mig! :P Så är du/ni, 1-2 pers så är de inga problem att be om skjuts. Jag har dåligt med pengar *blink*



 

 


Kommentarer
Postat av: C



Frågan är om min frukost blir det enda jag äter idag ;) Om vi ska köpa nått gott, om vi vågar äta nått om vi måste byta en blöja eller fler.



Men vi ska klara det här! Vi kan ju allt, vi är bäst.



Och nej du var inte ensam om att tro att karln var en kvinna.

2009-09-04 @ 13:03:31
URL: http://ladylucifera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0