Fittansikte!



hahaha, jag har inte skrattat så hårt, så länge på mycket lång tid. Matilda och jag åkte hem från Issa och vi kom in på ämnet aggressioner. Något både tilda och jag har mycket erfarenhet av ;>


Vi kunde inte sluta skratta över hur fruktansvärt arg vi ibland kan bli. Vi får nämligen hettande huvudvärk och ser rött. Vi slår, skriker. Det bokstavligt talat brinner för oss. Men det är så roligt att tänka tillbaka på vissa av situationerna som en "vanlig" blir irriterad är vi redan vansinnig. Och när en vanlig person blir arg, ja i jämförelse med vårat humör så är vi bara irriterad då, så ni kan ju tänka vad som komma skall om du dubblar din ilska med 3 =)

Ja då kunde jag inte heller låta bli att skratta när hon sa så! Hon tyckte att dom var så uttryckslösa om jag ska sammanfatta det hela på ett enkelt vis.

Vissa i sin ilska utrycker sig : ..jag blir så..arg.. *lätt suck*

Medan Tilda istället :  *Lämnar ett eko som når till Jokkmokk*
(thats my girl!)


För att fortsätta ämnet, så finns det inget mer som triggar våran ilska än när man tappar något. Det kan exempel vara nycklar, borste, ja vad som helst! DÅ blinkar varningsblinkers kan jag säga. Det är det lilla som får allt att triggas och explodera! 

Absolut mest förekommande ord : Fittansikte (undra hur det ser ut? )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0