Träningsnarkoman

Träningsnarkomanen har slagit till.
Jag är ju en "anting eller" människa. Och antingen tränar jag inte, eller så är det träning varje dag. Och det är alldeles som om jag blivit träffad av nån energiblixt, för aldrig har jag känt mig så motiverad att träna och äta nyttigt. Men jag har inget mål heller utan tycker det bara är otroligt skönt och roligt! Idag besökte jag också gymmet. Min kropp verkar ha bra muskelminne, man känner och ser resultat ganska fort! Imorgon är det gym igen! Som det känns nu blir det nog hela veckan. Ska kolla upp priser på gymkort också :) Fan va duktig tjej jag är! Men känner jag mig själv nu, så kommer jag förbli träningsnarkoman ett tag framöver tills något får mig att sluta, då kommer jag lägga av totalt istället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0