Svar

 

Till Carolina som undrade vilket photoshop jag hade så har jag just nu endast 7.0. Ska väl nångång i framtiden uppgradera detta :) Älsker när jag kan inspirera! Meddela gärna om det är nåt du undrar över så ska jag försöka hjälpa dig så mycket som jag bara kan! =)

[Just nu på photoshop - schemat!]

Skapa design åt Linnea A.
Skapa design åt Anna Ö.
Fortsätta design åt Nicole
Skapa header åt Pebb
Skapa bild till Marina
Skapa bild till Robbin
Skapa bild till Sofia B.

uhm nån jag glömt? Säg till !













 


Kommentarer
Postat av: anna

jag kan ju mejla bilder jag har fundering över ang designen så har du dom där . Sen om du tycker dom e för svåra får du säga till :-)

2009-09-11 @ 15:18:36
URL: http://bubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0