Sexy motherfucker!

 Sexy motherfucker!

Hoho! Gud jag har haft en seg helg, fast fredagen var endå bra! Dock övergav jag carro under filmtittning, Jag gick in i drömmarnas värld! ..Bra värld de! Men Iaf , jag vart just väldigt peppad när jag hittat lite goa kommentarer i bloggen =D Så ikväll ska jag försöka lägga ut nåt nytt photohop tips, det var länge sedan nu, om inte annat så ska jag påbörja processen iaf, och då kommer ett nytt inlägg imorgon!

Sedan får jag se om jag hinner med nån söndagssnackis idag? Inte hört nånting om det ännu. Få se :)
Nu ska jag löpa över till min mormor och ta mig en kaffeslurp! Hörs senare då! =) Puss och kram, smisk på rumpan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0