Old work



Här är första photoshopbilden sedan några år tillbaka, som tog mig bra lång tid att göra haha




Här har vi en annan som också tillhör en av de absolut första bilderna som jag gjorde sedan nåt år tillbaka :) Den fick heta "He´s mine biatch" haha :D

 



Jag älskar sagor, fantasi och allt bortom denna värld, så här hade jag försökt skapa en lite sagolikbild :)



Så, Jag tänkte jag skulle bjuda er på dessa bilder så nu kan se lite gammalt work som jag gjort sedan några år tillbaka











Kommentarer
Postat av: b & v

Du är ju helt otroligt duktig på photoshop :O Kollar ju din blogg hela tiden! Kika in i vår blogg så får du se din fina "idolbild" som du gjort till oss ;)kram på dig! :D

2009-09-15 @ 22:36:03
URL: http://apieceofsisters.se
Postat av: Matilda

Jättefina bilder! :)

2009-09-16 @ 08:30:18
URL: http://matildatamm.blogg.se/
Postat av: aa

Vilket photoshop använder du dig av? Har försökt leta igenom hela bloggen, men hittar inte något ställe där du skrivit det? :)

2009-09-17 @ 13:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0