>> Olaglig glass <<




Näe jag kunde inte hålla mig! Började med att inleda dagens bloggande med glass - Ben & Jerrys glass som är olagligt god. Sedan har jag ju kikat till bloggens kommentarer lite då & då och blivit påmind om glass igen. Sedan började jag tillsammans med en tjej som läser min blogg diskutera om glass sorterna haha. Och nu var jag bara tvungen att fixa Ben & Jerrys! Ett samtal längre bort fanns dagens ängel - Carro, som befann sig nära en butik med glassen. Come to mama!

För övrigt tusen år sedan som jag åt det faktiskt och idag är det en tycka_synd_om_sig_själv dag för mig. Så jag tröstar med glass :> det är inte mer än rätt! hihi




Idol med ben & Jerrys blir mina kvälls planer med carro =)











Kommentarer
Postat av: Lynn

Haha härligt att det blev lite glass för din del :D vad blev det för sort?

2009-09-29 @ 11:01:41
URL: http://lynnpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0