oh yes I did


infinity

Den är låten kan jag fan aldrig sitta still till!! Skaka rumpan! haha. Nej men seriöst, jag mår riktigt bra varje gång jag hör den =) Den här låten brukade min chef på klubben spela ibland när vi öppnade jag tror nästan de var för jag skulle komma igång och bli på glatt humör ;P haha Jag förstår inte..vadå är inte jag alltid glad? (tss) jag dansde alltid när den här låten spelad iaf :] YES I DID

Och när jag vart tvingad att gå med sopor så kom jag sprrrringades tillbaka enbart för höra hela låten ;P la la laa Min chef tittade underligt på mig och flina.. "because of the song?"

..yes




Kommentarer
Postat av: Lynn

Haha hur är kakdegen? Det har jag funderat lite på. Typ rå eller? haha. Det är ju bra att det finns små burkar att köpa också, så man inte står där med en massa glass som man inte tycker om :P

2009-09-28 @ 17:39:49
URL: http://lynnpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0