Nattens melodi



Volbeat - Light a way

Så grymt het röst sångaren har! Omg, jag dör. Jag blir ju kär i honom bara av att lyssna på rösten. Hur som haver, jag diggar volbeat, bra gejer! =) Så nu ska jag nog ta och sova här..Men det va nåt jag skulle skriva först innan jag tackade för mig.. vad vare nudå?

Men va fan, jag hatar när jag glömmer bort saker! arsle.. Det var inget viktigt. Men ändå, det är väldigt frustrerande när man på nån sekund glömt allt! .. Nina tänker, tänker tänker.. Ne jag ger mig, det får vara då! Rövhål!

Ibland när jag kommit på nåt och sedan glömt det igen, så brukar jag få gå tillbaka till de rum som jag befann mig i från början för att kunna komma på det igen. Men nu har jag inte ens lämnat rummet, så då blire svårare.

Aja, men godnatt då jävla @¤#!!#!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0