Live update from the bed




Ungefär, men inte riktigt. Men jag kom bara och tänka på de nu när jag ligger i sängen..täcket är inte i påslakanet. Och det är ingen meningen att jag he täcket i påslakanet igen. För imorgon när jag vaknar är täcket utanför igen!.. Är det bara jag som har det så här?? Jag vet inte riktigt hur det går till eller vad de är jag gör. Jag har ju själv aldrig uppfattat mig som "sparkig" i sömnen, men jag kanske hade fel ändå.  Jag har ju faktiskt en kudde vid väggen, som ska hindra mig att skalla mig själv varje natt. Sedan har jag ju drömt en gång att jag vart så arg så arg på en människa att jag skulle strypa honom/henne..och vaknade att jag flög på min älskade oskyldiga kudde! ..Jag är nog ganska rörlig av mig ändå..

Vad är det som får mig att sparka av påslakandet egentligen? För jag tål ju verkligen inte när täcket är utanför! Jäkla karaterkickar jag måste ge alltså.. Är det nån som vill testa sova brevid mig ? :D


Kommentarer
Postat av: petra

Jag lyckas mycket sällan med detta konst-stycke. Dock är jag duktig på att få täcket till ena sidan i påslakanet.

2009-09-02 @ 02:32:37
URL: http://peea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0