I kick ass!

I kick ass today!
Jodu, idag har fröken Nina tagit sitt arsle till gymmet! Man är så skönt slut i kroppen efteråt. Körde lite mage, ben, mest armar.

Men har inte ni också lagt märke till hur otroligt mycket folk som har börja träna? Ovanligt mycket. Nog för att man kan se nån vara ute och gå, men nee.. nu går man två & två i träningskläder, och jogging skor! Man ser det överallt! Fast jag blir bara imponerad, tycker det är bra att folk tar hand om sig själv! Men människorna glömde nog av beach 2009 och tränar istället inför snowflake?

Ne man ska inte träna endast inför beachen, man ska träna oavsett sommar eller vinter, det är en livstil ingen tillfällighet (lättare sagt än gjort)



Jag längtar till min träningsvärk imorgon! Fråga mig inte varför men jag tycker om träningsvärk, skönt. Är alltid och petar där jag har ont för att känna smärtan haha :D






Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Nina!



Vad duktig du är!! Jag önskar att jag också kunde träna så som jag en gång i tiden kunde. (Jag har fibromyalgi, så då går det inte så bra.)

Nu har jag lagt in länken till dig tillsammans med ditt foto och din presentation i min blogg. Lite tidigare än vad jag brukar, men jag känner att det är dags att sova här.. haha..



Det ska bli kul att läsa om dig under veckan som kommer! Hoppas att träningsvärken är överkomlig i morgon! :-) / [email protected]

2009-09-13 @ 22:05:19
URL: http://www.prettyonline.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0