Hissa nåns blogg?

 

Nu får det vara nog! Jag har inte läst Kissies och Dessies blogg särskillt länge, men har redan börja fått nog av brudarna. I början kunde det vara underhållande och se hur dom härmar varandra, provocerar läsarna osv. Men det enda man kan läsa om i deras blogg är : Jag solade idag, jag solade idag också!, imorgon ska jag sola och dagen efter det. Det här har jag köpt. Idag drack jag latte. Dessie är alltid stressad.

Inget nytt, eller kommer dom på "det här händer bara inte" och kommer med de sämsta sakerna.
Att en sill äter upp kissies löshår. ungefär haha

Ne, Nu överger jag dom och letar efter nya bloggar att kunna läsa. Fast iofs läser jag sällan storbloggarnas text, tittar på rubriken och bilderna och funderar på om det kanske är värt att läsa, men oftast inte :)


Haru nån blogg du vill hissa förutom din egen? ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-09-12 @ 15:33:10
URL: http://www.oliviaolsen.se
Postat av: M.

hahahaha "alltid stressad" haha! klockrent!

dom är typ stockholms största fjortisar:P om inte sveriges snart.. :p



2009-09-14 @ 00:53:15
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0