Fråga Panelen! =)




Ställ frågor till Panelen!

Jo, jag införde ju nämligen en Panel i min blogg, jag tänkte att det är bra när jag har beslutsångest över två alternativ, så skulle damerna i panelen få svara på frågan istället. Men njag har torka på idéer, sår dom har inte fått nån fråga på ett tag, så jag tänkte att ni läsare kan ju få hjälpa mig med frågor & idéer! 

Ta det här med en nypa salt ibland, frågorna behöver absolut inte vara seriösa. Jag ställde dom frågor som "vilken kostym skulle du råna en bank i " osså gav jag dom olika alternativ. Jag frågade vilken marabou kaka som var bäst. Så ni förstår ju ;) läs mer här

Sedan kan det ju naturligtvis vara en seriös fråga om ni vill.

 Vi ger dig svar! haha - Det får nog bli våran logga :D

Ge mig nå bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0