En tankeställare


Jag fick mig en tankeställare idag.. Och du kommer inte tro vad det va som gav mig det.. Det började faktiskt med en spindel !

Jag städade på jobbet, där mitt framför mig står en spindel. Jag tog tvärstop! Precis som om jag skulle gått in i en vägg. Vi stod båda väldigt stilla. Sedan gick JAG min väg..
Och tänk dig då att jag är ju.. 1000gånger större än den? Spindeln har ju ingen chans. Den kan inte springa ifrån mig, inte prata sig ur situationen och den kan inte ta mig i styrka. Så odsen för spindeln är ju inte direkt bra kan jag påstå. Tänk dig själv att möta en jätte som vilken sekund kan krossa dig, vad gör du?

Hur som haver, poängen är den att: Ingenting är omöjligt! Det finns en chans, även om du inte ser den. Så tveka inte på dig själv. Och om du har chansen, ta den ! Du kan bli förvånad över vad du kan åstadkomma!


Go for it!
Mitt djupa inre har kikat fram :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0