det tighta asset..

Hej! , det är jag som är storbloggarn! Ne nu ljög jag visst.. Men iaf, mina besökare är inte i närheten av blondinbellas.. Ne inte i närheten av nån storbloggare ens. Men det är ju ändå roligt att jag på nåt sätt håller kvar läsarna som hittat hit =) Tummen upp för både mig och dig ;D Jag vet ju att dom i Panelen läser, men resten då? Vilka är ni? Det är ju endå väldigt spännande att veta iaf de är som man absolut inte känner men som endå följer bloggen =) Men jag tror nog att det är bekanta som läser. Men nog om detta nu!

Idag har jag pallrat mitt tighta ass till...tvättstugan!.. Men det var inte så jobbigt som jag alltid föreställt mig. Ikväll däremot blire lite mer roligheter, moderskapet fyllde ju år igår, så idag bjuder vi ut henne på middag och bowling! Blir kanoners de! ...undra vad jag ska äta?..

Nej men va fan va tiden går fort jämt när man sitter vid datorn eller hur!? Men inte fan gåre så fort man jobbar tex..Varför är det så för :( ..Nu måste jag tillbaka till tvättstugan och hämta tvätten.. Få se om jag hinner underhålla er nå mer nu på dagstid, eller om det blir nattläsning för eran del :) Puss o kram så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0