Änglar, finns dom?



Tror du också på skyddsänglar? Och tror du att vissa av dom existerar här på jorden..mitt ibland oss? Ibland tycker jag själv att jag tror på alldeles för mycket saker, men det är ju tron och hoppet som gör livet värt, är det inte så? Och jag vill tro att det finns något som vakar över oss. Något som skyddar oss. Många gånger tycker jag att jag själv har otur..men vid närmare eftertanke, så kunde jag vart död istället. Tur? Eller någon som vaktar mig  kanske? Men jag tycker liksom inte om att inte veta, jag vill ha svar! Jag skulle vilja kunna prata med min skyddängel om jag nu har en. Tänk va trevligt en ensam kväll.Då skulle jag säga: Nämen tjenare! Haft det tufft på jobbet idag? OCH så skulle jag faktiskt tacka min ängel också. Jag är inte ouppfostrad heller!

Jo, jag har många djupa funderingar och många teorier. Pebb och jag är experter på att diskutera om sånt! En gång satt vi i 6 timmar rakt upp o ner i soffan. Men det är sjukt intressant tycker jag! Sånna kvällar måste vi återuppta pebb! Ja så äre! Pebb, jag vet att du inte tror på det övernaturliga riktigt lika mycket som jag gör, men jag vet ju faktiskt inte om du kanske tror på skyddsänglar? Gör du de? :)

Hm..  Tror ni skyddsänglar finns här på jorden bland oss..eller tror ni på dom finns vakande över oss just denna sekund med sina skyddande änglavingar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0