Video - så ser dom ut.



Här har jag kastat upp en video som jag hittade på youtube. Inget speciellt med den, mer än att för er som är intresserad av de före & efter bilder som finns på kändisarna. Dessutom är det här bra för självförtroendet mina vänner! ;) Det finns naturligtvis många kändisar som redan är naturligt vacker. Men med hjälp av just smink och ett touch av photoshop så uppnår dom det där omöjliga som man bara kan drömma om.

Har du nån kändis som du tycker verkar endå vara naturligt vacker? Jag har ju alltid tyckt Eva longoria är sjukt snygg..men vad döljer sig bakom sminket? Det ser man på videon. Men någon jag upptäckte däremot är Cathrine zeta jones. Hon var fin utan smink och photoshop. Men jag ska gräva lite djupare i det och kolla om hon bara hade tur med sitt foto eller om hon är så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0