vågar, vågar inte?



hoho, hittade den här bilden på jessica simpsons. Nice va. Tänkte jag skulle avsluta dagen med det här inlägget. Ska upp tidigt imorgon och jobba, sedan gymma och ta hand om min jycke + tvätta kläder.

Btw, jag gillar filmer som antingen är fantasy eller komedi. Så tänkte fråga om det är någon som vågar ge mig ett litet film tips =) Har missat så mycket dels när jag var i grekland och sedan har jag faktiskt ingen vidare koll på vad som är på marknaden om man säger så. Så tänkte att den som har bra idér , ge dom till mig :]

Mitt bästa filmtips till er (men ni har förmodligen redan sett den..men ändå!) Wanted med Angelina Jolie. Fruktansvärt grym måste jag säga! Den ligger på min topp 3 lista :D

God natt på er. Hörs imorgon! Hejsvejs

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0