Unga läsare

Shit..Jag var nyss in på Fokis blogg, hon hade lagt upp en video där hon får träffa massa fans. Det som var skrämmande i mina ögon är att läsarna är väldigt unga tjejer. Missuppfatta inte ordet "skrämmande", men dom tjejerna ser ju endå upp till henne väldigt mycket då dom kan ta sig i tid att åka dit för att träffa henne. Och Foki har ju indirekt deras liv i hennes händer. Alltså hon kan påverka väldigt mycket hur deras val kommer se ut, speciellt när dom är så pass ung. Det är lätt att man tar efter den man ser upp till. Dom tjejerna såg ut att vara runt 13 många av dom, om inte till o med yngre?

Och tanken bara slog mig..tänk om jag har så pass unga läsare med? Hur påverkar jag dom? Påverkar jag dom nånting alls? Positivt? Negativt? Jag tänker om det finns nå smarta ord jag kan säga. Men kommer inte på någonting. Inläggen i bloggen får tala för sig själv istället :) Förutom mina närmsta vänner som uppdaterar sig genom mina blogginlägg, så finns det ju andra som fortsätter läsa den, så nånting måste jag ju göra rätt :) Så det känns ju bra.

Nu ska jag äta nåt och sedan duscha snabbt, ska nämligen iväg till Festyran i sörberget och kolla om jag kan hitta nå kläder till halloween. Jag har fortfarande inte riktigt kommit på vad jag vill klä ut mig till :S Jag lägger upo lite gamla bilder sedan Ellas & Issas halloweenfest, kanske ni andra kan bli inspirerad.




 

Jonte som är till vänster på denna bild, hans klädsel vart verkligen en hit! Utklädd till väktare.. Alla trodde ju nästan att det var en väktare på riktigt, så folk vart paranoid och började gömma spriten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0