Tråkigt är nyttigt ibland

Fan va tråkiga dagar kan vara nyttiga ibland. Jag är ju tillfälligt arbetslös & arbetar endast extra. Så ibland kan dagarna bli långa. Igår & idag går tiden mycket långsamt. Men jag känner på någotvis att det är givande för kropp & själ. Ingen stress, ingenting helt enkelt. Igår satt jag med tända ljus & en kopp te framför tv.n och det kändes..otroligt på något sätt. Det lilla liksom ..

Och idag har jag klivit upp. Fikat & tittat på tv. Jag väntar på att mamma & bror ska sluta jobba. Då allas respektive är borta någonstans, så har vi 3 (mor, bror & jag) bestämt oss för att äta ihop. Kanske ute? Och mamma ska klippa mina toppar på håret. Slitet.

Ne, det är liksom inget speciellt med varken gårdagen eller idag..men det känns förjävla bra ändå. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0