Tomtar på loftet

Så där jah! Nu sparkar jag igång en ny kategori om healing & övernaturliga ting. Jag tror nämligen på sådant och hoppas att ni andra som tror eller är intresserad kan dela med er av saker ni sett, hört osv. Jag älskar nämligen sådant! Även om det kan skrämma mig många gånger ;)

iallafall jag undrar om det är någon fler än jag som hört detta påstående eller om ni hört någon annan version så skriv gärna. Okej?..Ett påstående som jag fått höra är att om det finns "små tomtar" i ditt hus så ska man lägga en/flera 50öringar i ett hörn, så ska tomtarna bli glad av detta? Jag har ännu inte testat detta, men tänker göra det endå för skojs skull haha :D Och då ska det vara dom här 50 öringarna i koppar..

Har ni hört det förut eller har ni hört en annan version? Allvarligt nu, jag vill verkligen veta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0