stor expolsion

Jag for och skulle tanka bilen, så jag står där och väntar på att det ska tanka klart. Som den dagdrömmare jag är så kastas jag direkt in i en tanke..om explosioner.. Jag föreställer mig olika scener där det kan skapas en stooor explosion.. Och när jag dagdrömmer så här så glömmer jag allt annat runt omkring. Plötsligt klickar det till från pumpen och jag, lättskrämd som jag är, hoppar ett skutt och säger med låg röst "omen shit".. Jag spärrar upp ögonen lagomt förvånad och kommer ju på att det står en herre bakom mig och tankar sin bil. Jag satte mig i bilen utan att vända mig om en enda gång.. Flinade och for iväg..oh dear lord! varför ska jag gö bort mig på det här sättet =P fast det här var ju endå ganska lindrigt måste jag påstå.. Ja, är det nån som vill joina mitt team? Känner du dig manad att dela med dig av dina pinsamheter? ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0