ready to go!

Issa och jag var sugen på att klä oss lite finare ikväll, så vi försöker nu fundera ut ett ställe som man kan gå och käka på :) Jag föreslog kinarestaurang och har nu kommit på att Daltons brukar ha bra erbjudanden för 99kr =) Ska kolla om jag kan hitta på internet... Ja, sedan har jag ju kvar oboy-pulver och grädde, så det kanske blir en kopp varm oboy idag åh? Ser ut som en lovande lördagskväll. Är nydligen hemkommen från gymmet, har tagit mig en lång varm dusch och känner mig mycket fräsch. Så det fattas nu nå fina kläder och ett smickrande ansikte så är jag ready to go, sweet! Nam nam, nu måste damerna skynda sig här , jag börjar bli hungrig.

Asså det känns som om klockan är runt 6-7.. tycker inte riktigt om att det ska börja mörkna ute, man blir så lurad på tiden.. fast det är ju skönt när man inser att man får 2timmar extra :) Så, nu ska jag börja leta fram nå fina kläder och sedan göra mig iordning. Ha en trevlig helg party people!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0