Photoshop är min drog.

Det här är ju trots allt en blogg för photoshop-intresserade. Så därför tänkte jag bara tala om att igår när jag var på ica, så hittade jag en tidning om hur man lär sig photoshop "som proffsen". Hann dock inte kolla va det innehöll. Men tänkte jag skulle kika igenom den någongång när jag springer på ica nästa gång. Så ska jag tala om för er om den var så pass bra att den är värd att köpa eller om ni helt enkelt ska fortsätta läsa mina tips på bloggen ;)

Som sagt har jag ju problem med mitt photoshop just nu och det är så många som vill ha hjälp med bilder och olika tips. Innan programet kan funka igen, så måste jag tömma datorn på bilder eftersom minnet är fullt! Så ni kan ju tänka er hur mkt jag sitter i photoshop ;) Fast det är klart det är ju mkt andr bilder åh. Jag ska iaf fixa detta så snabbt som möjligt, inte bara dels för eran skull utan för min egen! Photoshop är min drog.

Hoppas alla haft en bra helg! :)

Hörs! Ciao.



Kommentarer
Postat av: Jessie*

Va roligt =) Tack, det vore jättesnällt! Hoppas att det löser sig snart för din skull.. Alla har vi någon sorts drog :P Min är simning just nu :P Hoppas att du får en trevlig söndag :) Kram

2009-10-18 @ 15:54:46
URL: http://sekita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Hittade upptäckte din blogg idag & tänkte säga att jag Älskar den! Grym blogg! Fler before-after bilder på celebs! =) Ska titta varje dag!

2009-10-19 @ 01:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0